Jeste li znali da iako možda niste u sustavu PDV-a, morate platiti PDV na svaki oglas za promidžbu koju ste uplatili na Facebooku?
Kod postavljanja oglasa vjerojatno ste od strane upravitelja oglasa upitani da upišete svoj VAT ID broj, što je ustvari vaš porezni broj, odnosno broj za PDV.

Vjerojatno ste to zanemarili jer ste vi osoba koja plaća oglas ili ste u paušalnom obrtu pa ste oslobođeni PDV-a ili ste u nekoj ustanovi ili poduzeću, pa se vjerojatno netko drugi brine oko toga. Recimo, knjigovođa. I tu ste moguće pogriješili. Vrijedi provjeriti.
Pošto smo svi u EU, davalac usluge (Facebook) vam izdaje račun bez PDV-a, za što mnogi misle da je kraj priče. Uplate po tom računu i to je to. Nije. Vi kao primalac usluge ste dužni izvaditi PDV ID broj, dati ga Facebooku, te platiti PDV na usluge oglašavanja putem Facebooka.
Postupak dobivanja PDV ID broja je vrlo jednostavan. Ispuni se obrazac, preda se na Poreznu upravu, te se dobije rješenje u kojem je vaš PDV ID broj. Najčešće isti dan. Nemojte se iznenaditi, to je vaš OIB s prefiksom HR. Ništa posebno, ali vam ne vrijedi bez Rješenja tako da ga Porezna provuče kroz svoj sustav.

Posebno naglašavamo da PDV na Facebook usluge moraju plaćati i paušalni obrtnici i oni koji nisu u sustavu PDV-a. Pripazite si na to.
Ili još bolje. Dajte svoje Facebook oglašavanje u ruke onih koji znaju kako se to radi po zakonima i pravilima, nekoj digitalnoj agenciji i nemate nikakvih briga.

Zanimljivo, ali baš prva takva agencija koja nam pada na pamet je Trill – digitalni marketing

Sljedeći članak
Može me se zvati Trill, može jutro, može Sanja, a tko ima može i na mobilni

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *